vmce header 800

vmce header 480

Klachten en gedragscodes

De VMCE wil een vereniging zijn waar iedereen welkom is en waarbij de gedragsregels duidelijk en transparant zijn. Daarbij doen we onze uiterste best om onze leden en klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Vandaar dat de VMCE een drietal documenten heeft opgesteld, telkens met links naar de documenten:

Daarbij gelden voor leden en donateurs de Statuten en het Huishoudelijk Reglement.

Mocht u naar aanleiding van de diensten van of de bejegening door de VMCE een klacht in willen dienen (zie ook de regeling), dan kan dat:

  • Schriftelijk: VMCE, Postbus 26, 3860 AA  Nijkerk
  • Telefonisch: 033-2471044, op werkdagen van 9 tot 17 uur.
  • Per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De VMCE zal zorgdragen voor een voorspoedige en adequate afwikkeling van de klachten.

Voor vragen kunt u altijd terecht bij het kantoor of de ledenadministratie van de VMCE.

Poll

Mijn voorgeschreven neutrale zalven en/of crèmes worden zonder probleem vergoed
Altijd - 29.1%
Soms, maar niet altijd - 23.7%
De mijne niet - 45.2%

Aantal stemmen: 700
Stemmen op deze enquete is niet meer mogelijk. op: 21 sept 2017 - 14:20